2015. júl 03.

Elkezdem, miért kezdem?

írta: Szigeti Zoltán
Elkezdem, miért kezdem?

Eljött ez a nap is, én aki még az facebookon sem vagyok fent, blogot kezdek írni.
És mindezt boldogan, ezért is ez a blogom címe, mert boldoggá tesz!
Boldoggá tesz engem is, amióta újra elhatároztam, hogy megvalósítom egy újabb életcélom, és bízom benne, hogy ezt átadhatom az olvasóimnak is, akik megtiszteltek figyelmetekkel. Bízom benne, hogy titeket is boldoggá tesz!

Hogy mi tesz boldoggá?
A július eleji hőségben az Andrássy út külső felén ülök a magnet palota előtt, egy girbe gurba törzsű ősfa árnyékában színes lampionok által vidámmá varázsolt kávézó árnyas teraszán, éppen most gurul el előttem egy angol srácokból álló csapat a sörhintójukon,és Bon Jovi Livin' on  Prayer-jét (aki nem ismerné, meghallgathatja ITT :) üvölti torka szakadtából, nyár van, igazi nyár, és most közelibbnek látom az álmom.

A kezdetemet sokan megélték már a mai világban: multiban dolgozom, ráadásul hál'Istennek sikeresen. A munkám hozzáadott értéke végső soron az egyik részvényárfolyam állása a többihez képest, és ezt többnyire egy riport zöld, sárga vagy piros cellájának állásából látom. Ez a befektetőkön kívül sok boldogságot nem ad a világnak, nekem pedig hiányzik, hogy lássam a munkám kézzelfogható eredményét. Pedig évek óta érzem, hogy az én célom az, hogy adjak a világnak valamit, amitől jobb/szebb/boldogabb hellyé válik. Nem hírnévre vadászok, nem akarok szobrot egy térre, ha meghalok, csak jó érzést, ha lefekszem, hogy mosolyt csaltam az engem körülvevők arcára, jobb lett tőlem és a munkámtól a napjuk.
A multis munkámban ezt elsősorban a különleges kihívások, és a csapatom segítése adja. Ezek azonban bár jelentős és motiváló eredmények, de nehezen kézzelfoghatóak, ezért jutottam idáig, hogy hobbi szinten a munkám mellett dolgozzak olyanon, ami kézzelfogható, látható szép eredményt is mutat. Még ezt leírni is jó érzés!

Tehát ez blogom célja: a szabadidőmből találni napi fél-egy órát, ami rólam szól, és amit megosztok. Szeretek lakberendezni, kerámiázni, szeretem Magyarországot, ezért ez lesz a fő vonulat, megosztom, ami tetszik, hátha ezzel teszem a ti napotok szebbé, izgalmasabbá. Ha valaki a segítségem kéri, igyekszem ezzel boldoggá tenni.

Kezdetnek legyen hát az első megosztott képem, amin sokat nem is kellett gondolkoznom, mi jellemezhetne jobban, mint egy ilyen infantilis és szellemes lakberendezési ötlet ismeretlen kreatívtól.
Külön dicséret az alkotónak azért, hogy nem giccseskedett az egér megrajzolásával, helyette élettel töltötte meg az életszerű kiteregetett alsógatyával!



Forrás: http://www.brit.co/wall-art-contact-paper/


Szigeti Zoltán

tygertrend.hu

logo-torii-32.png

 

Szólj hozzá

Érdekességek-mosolyok