2015. okt 09.

Elkészült az airbnb célú két kislakás! - Ajánlólevél, fotók, költségvetés

írta: Szigeti Zoltán
Elkészült az airbnb célú két kislakás! - Ajánlólevél, fotók, költségvetés

Őszinte örömmel jelentem, hogy két hónapnyi munka után kész van az első olyan felújításom, amelyet nem magamnak koordináltam!
A felújítás folyamán erről a két lakásról írtam már ITT és ITT.

Érdekes élmény volt, mert először kellett úgy megterveznem és szerveznem a felújítást, hogy a célbüdzséhez tartom magam, amiből nem engedhetek, csak mert nagyon tetszik valami... Először kellett ráadásul nem csak a saját ízlésem alapján tervezni, hanem a megbízó kéréseit is figyelembe véve. Tanulságos volt, és a feladat jellegéből adódó figyelmesség igény ellenére is élveztem, és a végeredménnyel is elégedett vagyok, ezért köszönöm a bizalmat!

Büszkén jelentem, hogy az élet igazolta a munkánkat, októberben a két lakás összesen 60 napjából 53 le van foglalva! A két lakás ITT és ITT foglalható, ajánljátok ismerőseiteknek, ha Budapesten keresnek szállást!

Kaptam egy ajánlólevelet, és kifejezetten jól esett a visszajelzés, ezért a képek előtt itt megosztom:


"Nagy szerencsémre elmondhatom, hogy Zoli legelső ügyfele lehettem. Barátságunk már majd 1 évtizedre nyúlik vissza, így volt lehetőségem látni a saját felújításai alatt micsoda tehetség lakozik benne. Én egy pénzügyi beállítottságú ember vagyok, így amikor belevágtam az ingatlan befektetésembe nem is lehetett kérdés, hogy külső segítségre lesz szükségem, ha tartani akarom a lépést a mai trendekkel.

Mint az első saját felújítási projektem időnként olyan nehézségekbe ütköztem, amik komoly kihívások elé állítottak engem, amiken Zoli tapasztalata és lendülete nélkül biztosan sokkal nehezebben és költségesebben lendültem volna át. Ez egy érdekes tesz volt a mi személyes kapcsolatunkat tekintve is, bár nem volt kétségem, hogy jó csapat leszünk a nehéz helyzetekben nyújtott flexibilitása és profizmusa még így is tartogatott pozitív csalódást számomra.
Mint eredmény centrikus ember elmondhatom, hogy olcsóbban és gyorsabban teremtettünk valami jobbat, mint amit én akár el tudtam volna képzelni, hogy egyáltalán lehetséges az adott keretek között. Szerintem a képek magukért beszélnek... megérte a sok munkát :)"

Balogh Mátyás


A felújítás klasszikus homestaging megbízás volt, amelynek célja az volt, hogy a két egyszobás garzont kellett külföldiek számára vonzóvá tennünk airbnb-s kiadás céljából, a két lakásra a rendelkezésre álló költségvetés összesen 800.000 Ft volt (ágyneműt, tányérokat stb felszereléseket nem beleértve, amelyekre további 200.000 Ft volt tervezve). 

Ez természetesen már a kezdetektől meghatározta a lehetőségeket, hiszen a tisztasági festés önmagában százezer forint volt lakásonként, és volt néhány javítanivaló is a lakásban.
Emiatt abban állapodtunk meg, hogy csak a lakószobára koncentrálunk, hogy ott látványosabb eredményt tudjunk elérni, a vizes helyiségek felújítását későbbre halasztottuk. 
A legnagyobb kihívás az volt, hogy egy négyemeletes ház első emeleti udvari kilátású kislakásairól van szó, amelyek ebből adódóan kevés direkt fényt kapnak, a nap nagy részén mesterséges világítást igényelnek, ezért egyértelmű volt, hogy a világításra nagy hangsúlyt kell fektetni.

A 800.000 Ft-os büdzsét majdnem eltaláltuk, 2%-kal költöttük csak túl, a költségek részletezése alább látható:

 
815,000.00
Festő anyag
85,000.00
Festő munka
255,000.00
Vágott tégla
15,000.00
Stukkó
34,000.00
Tapéta
23,000.00
Raklapok
30,000.00
Raklapok eladása
-7,000.00
Függöny + textil
53,000.00
Lámpák
33,000.00
LED csík
20,000.00
LED szerelés
25,000.00
Raklap lakkozás
15,000.00
Kreatív Bp térkép + képek
7,000.00
Ágy előleg
15,000.00
Ágy + szállítás
46,000.00
Kárpitos
22,000.00
Villany és víz szerelés
54,000.00
Szekrény (keskeny)
14,000.00
Üvegezés
26,000.00
Melegvíz nyomás
50,000.00


A fentieken túl megfogalmazott szempont volt, hogy a két lakás egy olyan vállalkozás legyen, amely a tulajdonostól független márkaként együtt értékesíthető is akár a jövőben, ezért a lakberendezési koncepciónak ezt követnie kellett. Így lett a két lakás két egér híresség, Mickey és Jerry apartmanja, a lakás dekorációja pedig részleteiben megjeleníti ennek gyerekes-vicces jegyeit.

Ezek után jöjjenek most már a fényképek. 

Remélem, hogy tetszik olvasóimnak, várom a kommenteket!
Az előtte-utána összeállítások Mickey apartmanjáról ITT, Jerry apartmanjáról ITT tettem közzé.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Szigeti Zoltán

tygertrend.hu

logo-torii-32.png

 

Szólj hozzá

Homestaging Ingatlan befektetés Lakberendezési tippek