2015. okt 20.

Kinek jótékonykodjak?

írta: Szigeti Zoltán
Kinek jótékonykodjak?

Amikor felmerült bennem, hogy kéne jótékonykodnom, akkor a leginkább ott vesztem el, hogy kinek? Rengeteg szervezet van természetesen, amely várja az adományokat betegek, állatok, a környezet vagy egyéb rászorulók megmentésére. Ezzel együtt sajnos rossz hírről is lehet hallani, hogy hogyan élnek vissza az emberek jóindulatával néhány szervezetben, ahol nem megfelelően használják az adományokat.
Ezért örültem meg, amikor rátaláltam az ADJUK ÖSSZE HONLAPRA, amely IDE kattintva érhető el. Azzal foglalkoznak, hogy arra érdemes kezdeményezésekre gyűjtő alapítványok kéréseit listázzák, a cél szerint szűrhető módon. Például itt találtam rá arra, amikor egy alapítvány egy hajléktalan ember targonca vezetői tanfolyamára gyűjtött pénzt, hogy ezzel, és ne pénzzel segítsen kilátástalan helyzetéből kikerülni.
Az ADJUK ÖSSZE linkjét ki is tettem a jobb oldali sávjára a honlapomnak a bemutatkozóm alá, hogy aki használni akarja, itt megtalálja a jövőben is.

 
Szigeti Zoltán
Szólj hozzá

Érdekességek-mosolyok