2015. dec 16.

Trendi befőttes üveges fali lámpa 3000 Ft-ért

írta: Szigeti Zoltán
Trendi befőttes üveges fali lámpa 3000 Ft-ért

Divatosak ma azok az újragondolt tárgyak, amelyek azok eredeti funkciójuk helyett más szerepben lepnek meg, a DIY (do it yourself) ezért hódít. Sok ilyen megoldást persze már készen is lehet kapni, de ha kis időt rászánunk, izgalmasan és olcsón megújíthatjuk otthonunkat. Erre példa az alábbi lámpa, amihez hasonlót 12000 Ft-ért láttunk katalógusban, én 3000 Ft-ért összeraktam új megbízásomba, a Gourmet in Budapest-be, ahova ilyen lámpákat terveztünk. Mi kell hozzá?

  • Dísz befőttes üveg 800 Ft-ért, ami a nagy barkács áruházakban is, vagy on-line ITT is kapható;
  • Fa polctartó kb. 700 Ft-ért;
  • Mintás vagy színes izgalmas vászon vezetékes foglalat az ikeából 1500 Ft-ért (adatlapja ITT);
  • (elkészítéshez: fúrógép és fém-, illetve fa fúrószár, recés kés)

Annyit tettem, hogy a befőttes üveg fedelét fém fúrószárral megfúrkáltam a foglalat szélességében, és egy recés késsel kivágtam a lyukat. Ezután az ikeás foglalat rögzítő gyűrűjével hozzá is lehet tekerni egyszerűen a fedelet a foglalathoz. A vezeték szélességében a polctartót is megfúrtam, és ezután már csak fel kell rögzíteni az egészet a falra, és bekötni az elektronos hálózatba. 

wp_20151213_20_03_53_pro.jpg

A katalógus további ajánlatai, amelyek szintén ilyen könnyedén elkészíthetőek:

share2015-12-11-ece1775ea112de4c47eef62bf64ae8862cbfe36418d4e83caf62d6a03107638e-picture.jpg

Jó barkácsolást kívánok hozzá!

 

Szigeti Zoltán

tygertrend.hu

logo-torii-32.png

 

 

Szólj hozzá

DIY Lakberendezési tippek