2016. feb 17.

Mit lát a lakberendező egy lepattant lakásban?

írta: Szigeti Zoltán
Mit lát a lakberendező egy lepattant lakásban?

Érdekes tapasztalattal ajándékozott meg az élet! Decemberben látogattam meg egy újlipótvárosi eladó ingatlant, mert megbízómnak kerestem jó vételt. Engem rabul ejtett ez a lakás, már ha lehet annak nevezni két szobát, ami a közös folyosóról nyílik, és régimódian még fürdőszobája sincsen, falai koszosak, bútorai büdösek. megbízóm szerint túl bátor vagyok.

Mai cikkem arról szól, hogy miért ejtett rabul, és miért örültem meg nagyon, amikor januárban egy újabb megbízóm keresett meg, és kiderült, hogy a lakás eladó még. Ugyanis a rémes körülmények ellenére én azt láttam az ingatlanban, hogy egy szép állapotú újlipótvárosi különleges házban a legfelső emeleten helyezkedik el. 34 négyzetméteres apró mérete ellenére 3 délre néző nagy ablaka által nem csak világos, de mivel függőfolyosó nincsen előtte, szembe pedig már csak a tetőtér és az ég látszik, ezért szokatlanul privát, világos és csendes lehetőség a belvárosban.

Össze is raktuk új megbízómmal a költségtervet, aminek számai végül összeillettek az eladó elképzelésével, ezért mára már az adásvételi szerződés is alá lett írva. Neki álltam ezért a látványterv elkészítésének a kivitelezés előkészítése céljából, így ma már látszik, hogy mit láttam, és miért szerettem bele ebbe a lakásba!

Alább mutatom be a jelenlegi állapotot bemutató "ELŐTTE" fotók mellett a célként kitűzött "UTÁNA" látványterveket, amelyek egy modern marokkói 2 szobás lakás álmait rajzolják elénk.

A ház külső homlokzata:

wp_20160122_15_31_48_pro_1.jpg

A ház belső homlokzata:

21949620_100033997_l.jpg

A lakás tervezett felülnézeti képe:

felulnezet_1.JPG

Az új bejárati ajtón belépve a látvány:

c.jpg

A nappaliból a konyha felé:

d.jpg

A hálószoba az ajtóból az ablak felé:

a.jpg

A hálószoba az ablak elől az ajtó felé:

b.jpg

A konyhából a nappali felé:

e.jpg

A konyha:

f.jpg

A mosdó:

g.jpg

Az új zuhanyzó:

h.jpg

A WC:

i.jpg

Aki nem ebben él, annak nehéz elképzelni szoftver nélkül a jelenlegi állapot alapján, hogy ez egy varázslatos lakás lehet! Örülök, hogy a technika ilyen eszközt ad a kezünkbe, mert így Budapest egy újabb lakása lesz sokkal szebb hely!

 

Szigeti Zoltán

tygertrend.hu

logo-torii-32.png

Szólj hozzá

A marokkói stílus Lakberendezési tippek