2015. sze 20.

A Zara Home beállt a vintage sorba

írta: Szigeti Zoltán
A Zara Home beállt a vintage sorba

Nagy várakozossál léptem tegnap az újonnan nyílt Zara Home üzletbe ma az Arénában, mert amikor a Zara a piacra lépett Magyarországon a ruháival majd egy évtizede, akkor kifejezetten magaménak éreztem akkor egyéninek érzett stílusukat. Ezt vártam most is, és kaptam egy újabb vintage boltot. Talán ha nem is tudom, hogy H&M homeba tettek volna letakart szemmel, vagy Zaraba, akkor nem is biztos, hogy sikerült volna megtippelnem.

Szeretem a vintage-et, tetszik a romantikus nosztalgia hangulata, de kezd már Pharell William Happy című számának kategóriájába esni nálam: nagyon tetszett, amikor megjelent, le is töltöttem, a rádiók hónapokig ontották magukból, mára már elkapcsolom a csatornát, ha meghallom első két ütemét. Ebbe a sorba állt be a Zara.

Félreértés ne essék, aki szereti még Pharell Williams Vintage, azaz Happy című számát, az látogasson el, mert szép tárgyakat talál ott! Be is csatolok egy fotót egy gyerek ágyneműről, ami nagyon aranyos:


Szigeti Zoltán

tygertrend.hu

logo-torii-32.png

 

Szólj hozzá

Érdekességek-mosolyok