2015. nov 12.

Gourmet in Budapest látványterv története

írta: Szigeti Zoltán
Gourmet in Budapest látványterv története

Izgalmasak az estéim mostanában, majdnem minden este tervezgetem az új megbízást! Nem sokat alszom, de mégsem vagyok álmos! Azaz éjjel nem vagyok, reggel az már más kérdés...

Korábbi ITT elérhető bejegyzésemben írtam, hogy készül az új airbnb célú lakás megbízásom látványterve. A korábbiakhoz képest harmadik módosításnál tartunk, és ahogyan ígértem, hírt adok a változásokról. A jó hír, hogy megbízómnak tetszett a lakás gourmet koncepciója! Ezzel együtt szeretett volna több színt és ez által több otthonosságot látni benne. Az alábbi képeken látható változások ennek jegyében készültek a kérések szerint. Ha van ötletetek vagy véleményetek, kérlek osszátok meg komentben, örülök a véleményeknek!

Jöjjenek hát a képek:

A konyha első verziója:

4_konyhaetkezob.bmp

A konyha második verziója:

konyha1110.bmp

A konyha harmadik verziója:

 

konyha1111.bmp

Az előszoba első verziója:

 1_eloszoba.bmp

Az előszoba második verziója:


eloszoba1110.bmp

Az előszoba harmadik verziója:

eloszoba1111.bmp

A lakószoba első verziója:

 10_nappali2.bmp

A lakószoba második verziója:

 nappali1110a.bmp

A lakószoba harmadik verziója:

 nappali1111.bmp

Mi a véleményetek?

 

Szigeti Zoltán

tygertrend.hu

logo-torii-32.png

 

 

Szólj hozzá

Lakberendezési tippek