2015. okt 16.

Kedves gyerekes ajtó kitámasztók az Obiban kétezer forintért!!

írta: Szigeti Zoltán
Kedves gyerekes ajtó kitámasztók az Obiban kétezer forintért!!

Ma nem bírtam magammal az OBI-ban, és bár festékért mentem be, nem tudtam megállás nélkül elmenni az alábbi fotón látható ajtókitámasztók mellett!! Annyira kedvesen gyerekesek ezek a plüssök, amiknek fenekébe súlyt helyeztek, hogy ajtó kitámasztó szerepet kaphassanak, hogy végül öt bagollyal távoztam... Egyelőre nincs meg mindegyiknek a helye, de biztosan megfogom találni, alig várom már jövőbeli megbízóim, akinek lakásába meglepetésként elhelyezhetem őket a felújítás után! Nagyon jópofák és kétezer forintért darabja megéri azt a mosolyt, amit az arcunkra varázsolnak!


A japános hálószobánk ajtajában most ő fogad minket:


Szigeti Zoltán

tygertrend.hu

logo-torii-32.png

 

Szólj hozzá

Lakberendezési tippek