2015. júl 23.

Utcaművészettel enyhítem a hőséget

írta: Szigeti Zoltán
Utcaművészettel enyhítem a hőséget

A napjaim a szabadság után jelentősen besűrűsödtek: költözünk vissza már 95%-os állapotban lévő lakásunkba, dolgozom a már említett 2 airbnb-s célú lakás felújításán, és még egy új megbízást is kaptam, hogy találjak befektetés célú lakást, amit felújítsak és kiadjak egy megbízónak.

Ez utóbbi megbízás különösen tetszik! Sokan nem érnek rá, vagy nincs kedvük keresni lakást, kitalálni a stílusát és berendezését, megszervezni a felújítást, megmutatni jelentkezőknek, kiadás céljából, kapcsolatot tartani a bérlőkkel... Nekem pedig ez mind izgalmas és változatos feladat, örömmel vetettem bele magam az ingatlan.com -ba! Bízom benne lesz még sok ilyen megbízásom!

Mindegyik izgalmas feladat, de ebben a hőségben a multis munkám mellett tegnap és tegnap előtt este is már nyűgösségben tört ki a villogó elem ikon rajtam!

Ezért úgy döntöttem, ma reggel pihenőt tartok, és kiülök a  kedvenc Andrássy úti kávézóm teraszára netezni, kikapcsolódni, írni. Nagyon jól esik!
Ennek eredményét látjátok alább, fantasztikusan inspiráló az utca művészetről kis hír összefoglaló!
Jó szórakozást!



 Forrás: ITT

Csodás szecessziós újragondolás egy amúgy ramaty épületen:

Forrás: ITT


Forrás: ITT


Forrás: ITT

Forrás: ITT



Forrás: ITT



Forrás: ITT



Forrás: ITT

Szigeti Zoltán

tygertrend.hu

logo-torii-32.png

 

Szólj hozzá

Érdekességek-mosolyok