2016. jan 04.

Inspiráló Tygertrend munkahely

írta: Szigeti Zoltán
Inspiráló Tygertrend munkahely

Lakásunk felújításának a vége felé járunk végre azzal, hogy most karácsonyra megleptem magamat azzal, hogy az utolsó suszter cipője típusú sarkát is átalakítottam a lakásunknak: a dolgozósarkomat. Állítom, hogy korábban kellett volna, mert nem volt megfizethetetlenül nagy költség, de nagyon jó érzés itt ülni: jobban elférni, a dolgaimat rendszerezetten kéznél tartani, olyan inspiráló környezetben alkotni, ami minden sarkában arra emlékeztet, amit itt szeretek csinálni.

A dolgozóasztalom egy olyan félszobában van, amit feleségemmel felesben használunk - ő gardróbként, én dolgozó szobaként. Az asztal és a hozzátartozó polc harminc éves fenyő darabok, funkcionálisan rendben voltak, de szűk tároló és lábhelyet adtak, ezért is határoztam el, hogy cserélem azokat. A különbség, ami az alábbi fotókon is látható, felülmúlta a várakozásom.

1_2.png 

Annak ellenére, hogy az új asztal egy majd kétszer akkora sarokasztal, a fehér színnek köszönhetően sokkal világosabb hatást kelt. A bútor praktikuma miatt az ikeás kallax polc (elérhető ITT, 18 ezer Ft) és az ikeás linnmon sarok asztallap kombinációját választottam (elérhető ITT, 11 ezer Ft). A kallax polc már a japános stílusú kislakásban is jól bevált (bemutatója elérhető ITT), és itt is nagyon jó megoldás hagyományosabb felhasználásban. A teljes rendszer fiókokkal, csatlakozóval, asztallábakkal együtt 70 ezer forinton belül megállt. További előnye, hogy a lábak emelhetők, a polcrendszert pedig két polcra tettem rá, így az én 190 cm-es magasságomhoz is elegendően magas az asztallap, hogy végre kihúzott háttal tudjak itt dolgozni a gépnél.

És hogy mitől inspiráló? Mert ahogyan ITT elérhető bejegyzésemben is írom, tervezésekor azt tartottam szem előtt, hogy az vegyen körbe, amit szeretek, amit itt tervezek. Letisztult, kontrasztos környezet keverve olyan extravagáns megoldásokkal és természetes anyagokkal, mint amilyen a dolgozó asztali lámpája, amit a karácsonyi esetéken készítettem színes textilkábellel és nyers fából (a lámpáról bővebben ITT írok). Az asztal fölé pedig Magyar Béla grafikus budapesti belváros "térképét" raktam ki, amit most karácsonykor kaptam. Csodálatosan részletes munka, amelyen a belváros híres és kevésbé ismert szép épületei vannak nagyon aprólékos munkával szépen megrajzolva. Ránézek és látom a sok izgalmas lehetőséget ebben a városban!

wp_20151226_09_28_18_pro.jpg

Jó példa nekem az új dolgozósarkom arra, hogy a lakberendezés eredménye mennyire képes inspirálni és boldoggá tenni! 

 

Szigeti Zoltán

tygertrend.hu

logo-torii-32.png

 

 

Szólj hozzá

Lakberendezési tippek