2016. jún 24.

MERT BOLDOGGÁ TETT AZ ELISMERÉS

írta: Szigeti Zoltán
MERT BOLDOGGÁ TETT AZ ELISMERÉS

A héten megható levelet kaptunk, amivel sok időre szép inspirációval ajándékoztak meg minket! Ezt az üzenetet osztom meg ma a feladó engedélyével, mert büszke vagyok rá, és mert ez a blogunk lényege is: MERT BOLDOGGÁ TESZ!

product_hold_mail_img_lg.jpg

Kedves Rita és Zoli!

Bocsánat az ismeretlenül is közvetlen hangvételért, de jóval idősebbként talán megengedhetem magamnak.
A mai Index honlapon akadtam a blogra, és életem egyik legsűrűbb napján képes voltam 4 óra alatt végigfutni a lakberendezési témájú bejegyzéseket. Nem tudtam abbahagyni, rengeteg inspirációt, természetes, őszinte, kedves figyelmességet kaptam, amit ezúton köszönök.
Öröm volt megérkezni az első bejegyzéshez, mert reményt ad, hogy tökéletesen hasonló érzésekkel és sorsfordító céllal talán nekem is sikerül egy új területen sikereket elérni.

Szeretettel kíván sok sikert, és sokáig tartó boldogságot:

Vályi Kati

 

Bízom benne, hogy a jövőben is méltóak leszünk ehhez a levélhez!

Köszönjük!

 

Szigeti Zoltán és Horváth Rita

tygertrend.hu

Szólj hozzá

Érdekességek-mosolyok