2015. okt 15.

Könyv ajánló túl sokáig csak álmodozóknak: Álomkatalógus

írta: Szigeti Zoltán
Könyv ajánló túl sokáig csak álmodozóknak: Álomkatalógus

Van egy könyv, ami megváltoztatta az életemet. Mátrai Vanda álomkatalógus című könyve mindenkinek kötelező olvasmány, aki elégedetlen az életével, aki álmodozik arról, hogy egy célt elérjen, de fogalma sincs róla, hogy hogyan érhetné azt el.

Hiteles, mert az író gyökeresen változtatott az életén, ott hagyta munkahelyét, és új életmódot kezdett, és azóta hivatása az, hogy segítsen a változni vágyó, de megakadt embereknek.
Könnyű olvasmány, mert jó példákkal szemlélteti meséjében, hogy mi szükséges ahhoz, hogy az áhított és lehetetlennek tűnő változást elérjük. A történetnek köszönhetően pedig nem is "hogyan legyünk sikeresek" szagú a könyv. Ezzel együtt érdemes lassan olvasni, hogy rögzüljön a mondanivaló, de a történet nagyon egyszerű és olvasmányos.

Mindig is szerettem volna lakberendezéssel foglalkozni, de kishitű voltam, úgy gondoltam, hogy nincsenek meg hozzá a kapcsolataim, biztos sokkal nagyobb tudás kell hozzá, hogyan találnának meg egyáltalán a megbízók, és le is mondtam róla. Hálás vagyok, hogy hobbimmal ma már napi szinten foglalkozhatok, és amikor az egyik megbízást befejezem, meglepő módon jön is a következő olyan helyről, ahonnan nem is vártam volna.

Ezt annak köszönhetem, amit a könyvből tőle tanultam.
Ezért hálából ajánlom itt a könyvét azoknak, akik hasonló cipőben járnak, és segítségre szorulnak, hogyan változtassanak az életükön a távolinak tűnő vágyaik érdekében.
Megvásárolható Vanda ITT elérhető honlapján.


Szigeti Zoltán

tygertrend.hu

logo-torii-32.png

 

Szólj hozzá

Érdekességek-mosolyok